- ÚVOD
- HISTÓRIA
- ORGANIZAČNÉ ČLÁNKY ŠKOLY
- ŠPECIÁLNE VZDELÁVANIE
- VOĽNOČASOVÉ AKTIVITY
- STRÁNKY O POSTIHNUTIACH
- TERMINOLOGICKÝ SLOVNÍK
- ČASTÉ OTÁZKY
- ZAMESTNANCI
- KONTAKTY
- AKTUALITY
- GALÉRIA
- PROPE FORTUNA
- ZVEREJŇOVANIE DOKUMENTOV
- PROFIL VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
- VOĽNÉ PRACOVNÉ MIESTA
POČET NÁVŠTEV:
Celkom:200011
Dnes:9
Celkom:200011
Dnes:9
Integrované vzdelávanie
Integrované vzdelávanie chápeme ako spoločné učenie postihnutých aj intaktných jednotlivcov. Nevýhodou integrácie je nedostatok špeciálnych pomôcok, učebníc a didaktických materiálov na bežných školách a nevyhovujúca odborná spôsobilosť učiteľov.
Za integrovaného žiaka je považovaný žiak so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, ktorý bol prijatý do základnej školy alebo strednej školy, na základe písomného vyjadrenia zariadenia špeciálnopedagogického poradenstva po vykonaných diagnostických vyšetreniach. Žiak s vývinovými poruchami učenia alebo správania môže byť evidovaný a vykázaný ako integrovaný aj na základe písomného vyjadrenia pedagogicko-psychologickej poradne.